My High School Year in the USA

NOG 2 DAGEN?!?!???

Hey Hoi!

Dit is hm dan, mn laatste blog. Sorry dat ik hm dit jaar niet heel goed bijgehouden heb, maar jullie kunnen me vast wel vergeven :). 2 dagen. Nog 2 dagen en dan ben ik nu onderweg naar Nederland. Ik kan me dit eigenlijk echt gewoon niet voorstellen! De tijd is zo ontzettend snel gegaan, het lijkt echt een week terug dat ik nog in Nederland zat.

Ik zal nog even de hoogtepunten van de afgelopen 2 maanden noemen:

in April was het hoogtepunt natuurlijk de echte Amerikaanse PROM. Dit was echt super leuk om mee te maken. De dag voor prom heb ik m'n nagels laten doen. Op de dag zelf stonden raquel en ik vroeg op omdat we ons haar gingen laten doen. Daarna gingen we naar iemands huis die onze makeup ging doen. Dit gaat in Amerika allemaal echt heel uitgebreidt haha, maar wel super leuk! Daarna ging ik met m'n vriendinnen prom foto's maken. Het regent NOOIT In Arizona, maar je raakt het al.. Op de dag dat wij prom hebben regent het. Gelukkig waren wij net klaar met foto's maken toen de regen begon, dus wij hadden geluk. Na de foto's gingen we uiteten en toen om 7 uur begon prom! Het was super leuk, en sowieso één van de leukste ervaringen hier.

19 mei was de laatste schooldag. De laatste 2 schooldagen waren maar halve dagen en hadden we alleen maar finals. Uiteindelijk ben ik geinidigd met 3 A's en 1 B. De laatste schooldag was best wel sad omdat het voor mij echt de laatste keer was dat ik daar zou zijn en ook omdat ik al afscheid moest nemen van veel mensen. Maar natuurlijk was ik ook blij dat het vakantie was!

Op 18 mei had Raquel haar graduation.

Dit werd gehouden in een klein baseball stadium hier vlakbij. Graduation was ook echt mega vet om te zien, en het was ook echt super Amerikaans met dat ze bijvoorbeeld hun caps in de lucht gooien. Het was erg jammer dat ik hier zelf niet in mee mocht lopen, maar om het te zien was ook super tof.

Afgelopen maandag tot woensdag zijn m'n gastouders, ik en 2 vriendinnen (m'n hostsiblings wilden niet mee) op een super vette roadtrip gegaan, op maandag reden we naar Painted Desert en Canyon de Chelly. Canyon de Chelly is echt super mooi, als je ooit in Arizona bent, raad ik je zeker aan om hier heen te gaan!!!!! Op dinsdag reden we nasr 4 corners. Dat is het punt waar Arizona, New Mexico, Utah en Colorado elkaar kruizen. Daarna zijn we een stukje door Colorado gereden, toen door Utah en Vervolgens weer Arizona in. ( nu kan ik zeggen dat ik in 9 staten geweest ben :) )

Vervolgens bezochtten we Monument Valley. Ook super vet om in het echt te zien. Daarna reden we door naar Flagstaff en overnachtte we daar.

De volgende morgen gingen we terug naar huis, we namen wel een andere route zodat we nog wat mooie plekken langs de weg konden zien. Al met al was deze trip super vet, en heb ik nu al heel veel van Arizona gezien.

De 2 laatste dagen wordt het nog afscheid nemen van mensen. Zaterdag gaan we misschien Salt River Tuben maar dat is nog niet zeker. Zondag ochtend om kwart over 11 vlieg ik weer terug naar Nederland.

Deze 10 maanden zijn echt een geweldige ervaring geweest, ik heb zoveel geleerd, gedaan, gezien en m'n engels is enorm verbeterd. Ik ben iedereen erg dankbaar die mij heeft geholpen deze 'droom' uit te laten komen. Ik wil vooral m'n ouders,m'n opas en omas en natuurlijk m'n gastouders enorm bedanken!! :)

IK ZIE JULLIE SNEL!!!!

- Mandy

Reacties

Reacties

Berndi

Hoi Mandy,

Eindelijk weer een vervolg. Ik zie dat je Nederlands er niet beter op is geworden. Staan ook paar Engelse woorden tussen. Je snapt natuurlijk wel dat we niet kunnen wachten tot je terug bent. Nog 2 dagen zoals je al zegt. Maak er nog wat leuks van die laatste dagen/uren, goede vlucht en tot maandag in ons natte regenachtige Holland.

Groetjes xxx
Your dad

Margit

Hi Mandy!!
Geweldig dat je dit mee mocht maken! En dat je het zo getroffen hebt bij je gastouderbureau die jou heel veel hebben laten zien! Een hele goede vlucht naar Nederland en tot snel!!! Dikke kus tante Tum xxx

Margit

Gastouders... ipv.... vult vanzelf in.. sorry????????????

Linda

Jeah!!!Bijna weer naar huis. Ongelooflijk dat je alweer naar huis komt. Ze kunnen niet wachten hier. Je hebt er zelf vast ook wel veel zin in. Voor je het weet is het hier ook weer normaal. maar bedenk wel dat je de tijd van je leven hebt gehad, dat kan niet iedereen zeggen.
In ieder geval een hele goeie reis en hopen je snel weer te zien!!!xxx

Jessie

Mijn kanjer komt gewoon alweer naar huis....
Kan niet wachten, goede reis en zie je snel moppie
Xxxx

carla

EINDELIJK is het zover!!Wat heb je toch veel meegemaakt dit jaar. Eerst een jaar van wachten en voorbereiding en toen bijna een jaar van huis. Toch is de tijd wel omgevlogen en nu is het dus zomaar weer voorbij. Dit pakken ze nooit meer van je af, je zal denk ik nog vaak terug denken aan deze mooie tijd! Heel veel succes met inpakken en geniet nog deze laatste twee dagen. Hopelijk valt het afscheid nemen mee, want dat is toch ook wel heel moeilijk na zo'n jaar. Ik kan in ieder geval niet wachten tot het maandag is en ik weer lekker met je kan knuffelen :) Goeie reis lieverd ! xxxxxxxxxxxxmama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active