My High School Year in the USA

The beginning

Hee allemaal,

Zoals jullie misschien al weten, ga ik in 2015/2016 een high school jaar in Amerika doen.
Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de dingen die ik allemaal ga doen in Amerika.

Op 13 oktober ben ik samen met mijn ouders naar een informatiebijeenkomst van Travel active in Utrecht geweest. Ik wist allang al dat ik het wilde doen, maar mijn ouders waren er nog niet over uit. Na de informatie bijeenkomst waren mijn ouders (gelukkig) overtuigd dat ik naar Amerika mag! Ik heb me gelijk aangemeld en kreeg al snel een gigantisch aanmeldingspakket binnen.
Ik moest o.a. een brief schrijven, foto’s insturen een doktersverklaring halen en nog veel meer. Na bijna een maand was ik helemaal klaar.

Op 15 november moest ik naar Arnhem komen voor een Engels interview en een Engelse toets. De toets was erg makkelijk en het interview ging ook beter dan ik verwacht had.
Op 22 december kreeg ik dan ook eindelijk een mailtje van Travel active waarin stond dat ik geaccepteerd ben voor het high school programma!

Laughing

Ook zit ik nu in een groepsapp met nog een aantal andere meiden die volgend jaar naar Amerika gaan. We zijn afgelopen zaterdag met z’n allen naar Utrecht geweest, wat erg gezellig was.

Smile


Nu is het wachten op een gastgezin, moet ik nog slagen voor mijn examens en dan kan ik ergens in augustus vertrekken.
Mijn volgende verhaal zal waarschijnlijk komen als ik een gastgezin heb.

Liefs,

Mandy


Ps. Als je automatisch een mailtje wil ontvangen wanneer er een nieuw verhaal opstaat, kun je je aanmelden voor mijn mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechter kolom.

Reacties

Reacties

Nelleke Zwaan

Bij deze wil ik je veel geluk wensen met alle vooruitgangen rondom het Amerika verhaal.

Harriet

hopelijk kan ik hier mijn e.mailadres achterlaten.?

Opa en Oma Temme

Hoi Mandy,

Leuk om weer iets van je te horen. Mooi dat je het zo goed naar je zin hebt en wat maak je veel mee. Leuk om dat zo uitgebreid van je te horen. Je wordt al echt een Amerikaanse met al die engelse woorden en uitdrukkingen. Als je volgend jaar weer terug bent moet je volgens ons weer opnieuw Nederlands leren.(Ha Ha !!)
Groetjes en veel kusjes X X X X van ons en tot de volgende keer maar weer !! Daar kijken we weer naar uit want we blijven benieuwd wat je daar allemaal beleeft.

Chris en Riet Temme

Hoi Mandy,
Bedankt voor je mooie verslagen. Zo genieten wij hier ook mee.
Net ons nieuw mailadres opgeslagen. Het tele2 adres vervalt per 1 oktober. Hopelijk ontvangen we je blog voortaan op ch.temme@hccnet.nl. Groet van ons uit Assendelft

Opa en Oma Prill

Hallo Mandy
Goh wat doe je het goed daar je geniet er echt wel van he.
Als wij die foto,s zien voel je je daar echt thuis denk ik.
Geniet er maar lekker je bent ook heel sportief hoor .
Een echte amerikaanse he .Nou Mandy we houden je in de gaten zoals je ziet ha ha grapje!! Tot horens xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active