My High School Year in the USA

Te lang geleden IK WEET HET.

Hallo Nederlanders!

Na zo'n 2 maanden eindelijk weer een blogpost.
Het is alweer 16 februari. FEBRUARI. WAAR GAAT DE TIJD HEEN???? FEBRUARI maart april MEI. MEI, dan ga ik alweer naar huis. Echt dit gaat niet normaal snel jongens. Dus nog maar 3,5 maand en ik sta alweer op Nederlandse bodem. En daar heb ik hele gemixte gevoelens over. Ik heb er natuurlijk super veel zin in om iedereen weer te zien, maar aan de andere kant wil ik er gewoon echt niet aan denken om iedereen hier niet meer te zien. En ik kijk ook echt niet uit naar het weer in Nederland. Het is hier nu alweer 30 graden hier en ik denk niet dat ik meer met het Nederlandse weer kan leven.

In m'n laatste post was het nog winterbreak. Met kerst hebben we niet bijzonder veel gedaan, op kerstavond ben ik met mijn gastgezin naar een plaats gegaan waar ze mega veel kerstlichtjes hadden en daarna zijn we in een Duits restaurant uiteten geweest. Op kerst zelf (ze kennen hier geen 2e kerstdag) zijn we bij de buren gaan eten.
Met oud en nieuw gaf mijn gastgezin een nieuwjaarsfeest, dit was heel leuk. Zelf had ik ook een paar vriendinnen uitgenodigd dus het was super gezellig. Het is was wel raar om gewoon helemaal geen vuurwerk te zien of te horen om 12 uur hier. En ook werd er niet afgeteld. Dat miste ik wel! Nou en toen begon school dus weer, ik had er eigenlijk wel zin in. Dit semester begon ik namelijk met allemaal nieuwe vakken, nieuwe leraren en nieuwe klasgenoten.

Mijn originele rooster was: English, Creative writing, Strength and Conditioning, en Photography. Nou haat ik schrijven en gedichten enorm dus ik ben zsm uit Creative Writing geswitchted en heb ik nu Gitaar. Ja over 3.5 maand kan ik dus gitaar spelen!!!!!! Grapje, ik ben enorm slecht maar er komt tenminste een geluid uit en dat is een goed teken. Alle vakken zijn leuk, behalve English dat is nou echt verschrikkelijk. Het enige wat we hier doen is Essays schrijven.

Ondertussen is ook vorige week eindelijk het Track & Field seizoen begonnen. Aangezien ik het voetbal team niet gehaald had konden de middagen na school best saai zijn. Track & Field is atletiek. Aangezien ik eigenlijk nergens echt goed in ben, ben ik maar gewoon long jump gaan doen. Dit is best te doen, en er zijn nog andere leuke meiden die het ook doen dus dat is wel gezellig.

Afgelopen maandag was presidentsday, oftewel geen school.
Aangezien we een 3 day weekend hadden zijn we naar Disneyland in California gegaan.
De hele zaterdag en zondag zaten ik, Raquel en Ricardo van 8 uur sochtends tot 12 uur savonds in Disneyland en het park naast Disneyland, California adventure. Dit was echt een super leuk weekend.

Nou ik denk dat dit wel een beetje de hoogste hoogtepunten zijn van de afgelopen 2 maanden.
Over 3 weken is het Springbreak en hebben we een week vakantie. Waarschijnlijk ga ik dan met m'n gastgezin naar Las Vegas en de Grand Canyon. Hier kijk ik enorm naar uit. :)
Morgen zal ik wat foto's toevoegen.

Groeeeeeeetjesssss,

Mandy

Reacties

Reacties

Berndi

He, he, eindelijk weer wat te lezen op je blog. Mooie avonturen weer die je allemaal meemaakt. Gelukkig geniet je er volop van. Trouwens voor ons kan het niet snel genoeg 30 mei worden hoor!

Groetjes,

carla

Hey Mandy, Leuk weer eens wat van je te lezen. Werd echt wel weer eens tijd hoor! Al weer een half jaar van huis, echt niet normaal zo snel als de tijd gaat. Wij kunnen natuurlijk niet wachten tot het 30 mei is, maar ben ook erg blij te horen dat je het daar gaat missen. Dat is een goed teken! Vanmorgen stond ik de autoruiten te krabben, dus je snapt natuurlijk wel dat ik zwaar jaloers op je ben. Geniet van de komende maanden op school en van de uitstapjes, want volgend jaar is het luizenleventje op school weer voorbij ;)
Dikke kus xxx

Linda

He mandy!!

We krijgen een hele lange hete zomer hoor!! en je gaat nog lekker met paps en mams mee naar het hete Turkije, dus dat komt wel goed. We verwachten straks natuurlijk wel een gitaaroptreden bij thuiskomst. Flink oefenen dus nog ff. En gewoon even naar DIsneyland, hoe gaaf is dat.
Die heb je toch mooi even in the pocket.
Maak er nog even een mooie tijd van de komende maanden, het is zo 30 mei!!
Liefs Linda

Ria en Co Kuin

Dag Mandy,
Leuk om je verslagen te lezen. Maar vooral dat het je goed gaat en het naar je zin hebt. Dan krijg je inderdaad een dubbel gevoel van: in Nederland wil je graag iedereen weer zien en je moet achterlaten wat je hebt opgebouwd.
Mooie tijd verder! Alle goeds! Ria en Co

oma Prill

Hallo Lieve Mandy
Heel fijn om weer wat van je te lezen goh wat geniet je toch he .Zo zie je nog eens wat van Amerika.Laz Vegas en
Grand Canyon zijn wij ook geweest schitterend.
Heel fijne tijd nog gaat nu wel snel hoor.
Groetjes van ons en we horen wel weer van je xxxxxdoeiiii

Margit

Hi Mandy!
Wat geweldig allemaal! Niemand kan jou dit nog afpakken! Wat fijn is dat! Ik gun het je van harte! Een dikke knuffel van ons allemaal xxxx????????

Opa en Oma Temme

Wel wat laat van ons maar toch nog even een berichtje.
Leuk om weer wat op je blog te lezen hoe het gaat met je.
Zoals we zien gaat is het nog steeds naar je zin daar. Het zal zeker heel vreemd zijn om de mensen die je daar ontmoet hebt, maar vooral je gastgezin en vriendinnen, misschien nooit meer te zien. En ook voor hen van het gastgezin zal het heel raar zijn als je plekje leeg is als je weer terug bent in Nederland.
Geniet er nog maar van de komende maanden nu het nog kan want de tijd vliegt om, voordat je weet zit je alweer op de Plevier, (met plezier), leuke rijm ???

Veel groeten en kusjes, Opa en Oma Temme.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active