My High School Year in the USA

GASTGEZIN!

Jajaaa, ik heb een gastgezin! Ik kan het zelf ook nog amper geloven, want het duurt normaal gemiddeld 3 maanden voordat je een gastgezin krijgt.

Vrijdag werd ik gebeld door Travel Active, ik zag het al een beetje aankomen want ik had al gezien dat ik van de site af was. Helaas was ik toen ze belden aan het werk dus moest ik het hele weekend in spanning afwachten. Ik heb maandag gelijk teruggebeld en het klopte, ik heb een gastgezin!

Laughing


Ik kom te wonen in de staat Arizona in het plaatsje Goodyear, Goodyear heeft 69000 inwoners en is een suburb van de hoofdstad van Arizona, Phoenix dat 1,5 miljoen inwoners heeft. Echt heel gaaf om zo dicht bij zo'n grote stad te wonen!
Mijn gastouders heten Jennifer en Ricardo en ze hebben 2 kinderen, Raquel van 16 en Ricardo van 14. Echt heel leuk!
Jennifer is wiskundelerares en Ricardo doet iets met computers. Ze klinken als erg leuke mensen en we hebben veel dezelfde hobby's.
Ik zal gaan naar Verrado High School, hier zitten Raquel en Ricardo ook op school. Het is een hele grote school met meer dan 1600 leerlingen. De school biedt heel veel verschillende sporten aan en ook veel andere activiteiten.

Ik heb er nu al erg veel zin in!

Liefs Mandy.

Reacties

Reacties

Jessie

Woehoeee van harte Mandy!

Mandy

Bedankt Jessie!

Opa en Oma Temme

Hoi Mandy,
Gefeliciteerd met je gastgezin !! Gelukkig dat je zo snel bent uitgekozen. Is al weer een stuk spanning minder voor je !!Ziet er volgens ons fantasties uit !!Lijkt ons een leuk gastgezin. Groetjes.............

Sandra gouverneur

yeah gefeliciteerd Mandy spannend maar ontzettend gaaf!!????????????

nadia

Gefeliciteerd mandy!

Opa en Oma Prill

Mandy ,
Gefeliciteerd meissie wat fantastisch voor je!
Dat gezin lijkt ons ook heel leuk!
Wij zijn ook in Arizona geweest heel mooi daar.
Nu weet je tenminste waar je naar toe gaat.
Groetjes Opa en Oma Prill doeiiiixxxxx

paul en margit

Top!!

Co en Ria

Wat heerlijk voor je dat je al een gastgezin hebt. Dat is al een hele geruststelling.
Geniet van je voorbereiding!
Groet,ome Co en tante Ria

John en Mariska

Wow, Arizona. Mooi. John is ook in Phoenix geweest in 1999. Is een paar uur rijden van de Grand Canyon. Het reisverslag van John's reis staat nog steeds op internet, zie http://community.fortunecity.ws/oasis/labreya/116/usaspec.htm. Op de pagina van 25 mei staat beschreven hoe John door Phoenix heen reed. Erg grappig om te lezen, vind ik.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active