My High School Year in the USA

Nog maar 45 dagen!

Hee allemaal,

Nog 45 dagen en dan is het zover! De laatste voorbereidingen zijn bijna getroffen. Ik heb inmiddels al een aantal keer met mijn gastgezin geskyped. Ze zijn heel erg aardig en ik heb er dan ook ontzettend veel zin in om ze te ontmoeten.

Eind maart heb ik te horen gekregen wanneer ik ga vertrekken: ik vertrek op 29 juli. Eerst ga ik een paar dagen naar New York met een groep andere Nederlandse exchange students.
Vervolgens zal ik op 1 augustus doorvliegen naar mijn gastgezin in Arizona.

Ook heb ik bijna alle vacinaties gehad en een TBC-test ondergaan, het goede nieuwsis dat ik geen tuberculose heb.

Nog beter nieuws is dat ik 11 juni te horen heb gekregen dat ik ben geslaagd voor mijn Havo-diploma! Nu gaat mijn reis dus zeker door.

Laughing

Zaterdag 6 juni was de laatste voorbereidingsbijeenkomst. We kregen nog de laatste informatie voor vertrek en een goodiebag met een shirt, kofferriem, paspoorttasje en nog meer.

Een van de laatste dingen die ik nu nog moet doen is mijn Visum aanvragen en dan ben ik klaar voor dit avontuur!

De volgende keer dat ik iets post is waarschijnlijk net voordat ik wegga, en zoals ik al zei: dat duurt nog maar 45 dagen!

-Mandy

Reacties

Reacties

Nic en Gré

Nog van harte gefeliciteerd met je Havo-diploma. We hebben de spanning vooraf gevolgd. Moet een enorme opluchting voor je zijn dat je geslaagd bent.
En dan nu: heel veel plezier en fijne ervaringen in Phoenix.
Groeten,
Nic en Gré

Chris en Riet Temme

Mandy,

Heel hartelijk gefeliciteerd met het behalen van je HAVO diploma. Nu op naar de toekomst, te beginnen met je Amerikaans avontuur.

We wensen je een prachtig jaar toe!
Chris en Riet

Angelo

Hoe mooi zal het zijn om nog een afscheidsfeest te houden bij de bolnmet Jessie....

Co en Ria Kuin

Dag Mandy, van harte gefeliciteerd met je Havo-diploma.
Dat is toch een hele opluchting.
Wij waren op vakantie toen je bericht doorkwam.
Heel veel succes met de voorbereiding. En we blijven je volgen!!
Hartelijke groet,
Ria en Co Kuin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active