My High School Year in the USA

Schoolleven, Slide Rock & Californië.

Heeeeee,

Vandaag is het alweer 24 augustus. Dit bekent dat ik alweer 24 dagen bij mijn gastgezin ben en alweer 28 dagen in Amerika, bijna een maand! De tijd gaat echt méééga snel.

Met mij gaat alles goed, ook op school. ik sta voor alles een A, wat tussen de 9 en de 10 is. Hoge cijfers halen is heel makkelijk hier. Als je je huiswerk maakt, of je best doet voor een opdracht in de les krijg je een A.

Ik ben een paar weken terug geschwitcht uit Forensic Science naar Advanced PE. Deze klas is echt super leuk. Elke dag anderhalfuur gewichtheffen, en andere atletische dingen. Want ja, deze klas is voor de echte sporters. En zo kan ik mezelf nu ook noemen want ik zit nu in het Cross country team! Lekker rennen in 45 graden echt top. (sarcasme)
Ik moet nog heel erg wennen om in deze hitte te rennen en hou het dan nog niet goed vol. Ben dan ook erg blij als er gezegd wordt dat we om half 6 sochtends gaan trainen als het (maar) 28 graden is in plaats van na school. ( Wie had ooit gedacht dat ik blij zou worden van om 4 uur op te staan). Cross country practice is 6 dagen per week, en over 2 weken hebben we onze eerste meet. Ik kan iniedergeval zeggen dat ik niet dik ga worden in Amerika :).

Vorig weekend ben ik zaterdag avond gaan nachtbowlen met Raquel, Ricardo en Jasmine (vriendin van Raquel). De dag daarna (16 augustus) ben ik met mijn gastgezin naar Slide rock geweest, dit is in Sedona een plek wat meer in het noorden van Arizona ligt. Het was 2,5 uur rijden, dit is dan ook echt mega normaal om even als dagtripje te doen hier. Slide Rock is een soort van natuurlijke waterglijbaan ontstaan doordat de stenen erg glibberig zijn doordat er water stroomt. Het was erg leuk, maar had wel pittig wat schaafwonden opgelopen, haha.

Afgelopen weekend zijn we naar Californië geweest omdat Ricardo daar een voetbal toernooi had. We verbleven in het plaatsje Rancho Cucamonga, ongeveer 50 minuten van Los Angeles. Na een tocht van 4,5 uur en mijn eerste Amerikaanse Mac Donalds gingen we gelijk naar bed. De volgende dag (zaterdag) zaten we eerst van half 9 tot 3 op het voetbalveld en daarna zijn we ergens gaan eten. ( Nee geen fastfood, ze hebben hier ook normale restaurants.

Tongue Out
) Daarna zijn Raquel en ik even gaan shoppen in Forever 21 en vervolgens zijn we naar de bios geweest, met wel 33 zalen!!!!. We gingen naar de film Paper Towns. Zondag had Ricardo nog 1 wedstrijd. Daarna zijn we nog even naar het plaatsje Claremont geweest om wat te eten en rond te lopen, en toen weer terug naar Arizona. Het was erg leuk om wat meer van Amerika te zien en om gewoon normaal buiten te kunnen lopen, wat in Arizona met de hitte niet goed mogelijk is.

Nou dit was het weer, ik mis iedereen in Nederland enorm, maar ik wil niet naar huis :) .

Groeeeetjeeeeees,

Mandy

Ps, er staan een paar nieuwe foto's in het album Arizona.

Reacties

Reacties

Linda Fontaine

Klinkt allemaal niet verkeerd Mandy!!! Echt super leuk
Lekker dat je het zo naar je zin hebt. xxx

Margit

Hai skattie!
Wat super leuk allemaal! En mooi meegenomen dat je niet dik gaat worden in Amerika! Schijnt dat daar de meeste dikkertjes wonen! ???????????? Je ziet echt veel daar en zo te horen (lezen) kun je het goed vinden met je gastgezin! Missen jou hier ook hoor! Lege stoel bij de bbq bij opa en oma! Daarom hadden we Rocky maar meegenomen die heeft jouw deel opgegeten. Die wordt wel dikker????????Nog veel plezier en geniet ervan!! Dikke knuf xxx

oma prill

Hallo lieverd wat leuk om dit te lezen je verveeld je niet Wat doe je het goed op school . Maar dat wist ik wel hoor. wij hopen dat het zo doorgaat met je.En dat het zo blijft gaan . Je engels zal ook wel goed gaan zo, vloeiend hoor straks spreek je het beter als nederlands.
Hou je goed en geniet er nog van een dikke kus .Opa en Oma Prillxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active